a neustále zkvalitňovat služby komplexně nabízené zákazníkům v souladu s jejich potřebami vycházejícími z dlouhodobých znalostí oboustranně řešené problematiky.
dodržování veškerých procesů zavedených v organizaci zajištění přesných a bezpodmínečně platných zásad postupů zapracovaných v dokumentaci systému managementu jakosti, se zvláštním důrazem na dodržování a zachování zásad snižování nákladovosti a zvyšování jakosti. V návaznosti na tento požadavek trvale zajišťovat spokojenost zákazníků.
a pěstovat spolupráci s vybranými dodavateli, navazovat s nimi oboustranně prospěšnou, ekonomicky zajímavou a trvalou spolupráci, v souladu se strategickými cíly obchodní politiky organizace s důrazem na dodržování požadavků na jakost poskytovaných služeb.
a rozvoj získaný osobních dovedností a znalostí.
dodržování pracovně-právních předpisů a bezpečnost práce.
pro trvalé zajištění plnění cílů jakosti potřebné zdroje jak v oblasti materiální, finanční, tak lidské.
V Olomouci dne 5.5.2007